top of page
  • עופר ליכטמן

דף נחיתה - מה זה בדיוק ואיך לבנות אותו בצורה מקצועית

דף נחיתה (או "עמוד נחיתה) הינו דף אינטרנט עצמאי המיועד למטרה ספציפית, כגון איסוף לידים או מכירת מוצר.

Wixart בניית אתרים - עמודי נחיתה

עפ"י רוב דף הנחיתה מיועד לאירוע תחום בזמן כגון מבצע או אירוע חד פעמי. בדר"כ דף הנחיתה מקודם עצמאית בצורה אורגנית או ממומנת והגולש מגיע אליו ישירות מהפרסום ומכאן השם "דף נחיתה".



דפי נחיתה הינם כלי עזר משמעותיים לעסקים בכל הגדלים, החל מעסקים קטנים ועד לחברות גדולות. הם מצויינים ליצירת לידים, המרת גולשים ללקוחות והנעת מכירות. לדפי נחיתה יש גם תפקיד מכריע במדידה ושיפור אחוזי ההמרה, שכן הם מספקים קריאה ברורה וממוקדת לפעולות של המשתמשים.


בניית דף נחיתה מוצלח דורשת התייחסות מדוקדקת של מספר אלמנטים מרכזיים. אלה העקרונות העיקריים שכדאי לדעת בהקמת דף נחיתה:


מטרה מוגדרת וברורה


השלב הראשון בבניית דף נחיתה מוצלח הוא להגדיר בבירור את מטרת הדף. מה הצורך שעליו דף הנחיתה יענה? לדוגמה: איסוף לידים, מכירת מוצר או שירות, רישום לניוזלטר ועוד. מטרה ברורה קריטית למיקוד המרכיבים העיצוביים והשיווקיים בדף הנחיתה.




בהירות והצעת ערך ייחודית


דף הנחיתה צריך להבהיר בצורה ברורה ומיידית מה בעל העסק מספק / מוכר / מציע. ההצעה צריכה להיות כתובה ומתוארת בתמצות רב ובבירור. מומלץ להוסיף הצעת ערך ייחודית כגון, מתנה או הנחה אשר יהוו את הערך המוסף שבהצעה על פני הצעות ממקורות אחרים.


קריאה ברורה לפעולה (CTA)


חשוב מאד להציב בדף הנחיתה קריאה ברורה וממוקדת לפעולה שקל למצוא ולהבין. לדוגמה, כפתור רכישה או השארת פרטים ברור שהגולש יזהה תוך שניה מעליית הדף ולא יצטרך לחפש או לגלול אליו. הקריאה לפעולה צריכה להיות בולטת, מובחנת ויזואלית משאר העמוד וקלה לשימוש. בנוסף לאמצעי זה, כדאי וחשוב לשתול עוד כפתורי קריאה לפעולה במורד העמוד.


עיצוב פשוט ונקי


עיצוב עמוס "ורועש" יסיח את דעת הגולש ויקשה עליו לזהות את הקריאה לפעולה ויפגע בסבירות שהוא יבצע את הפעולה הרצויה. עיצוב פשוט ונקי ימקד את הגולש בקריאה לפעולה ויגדיל את ההמרות.


אופטימיזציה למובייל


יותר ויותר משתמשים ניגשים לאינטרנט במכשירים ניידים. דף הנחיתה חייב להיות מותאם לנייד כדי להבטיח שהוא נגיש וקל לשימוש בכל המכשירים.


לסיכום, דף נחיתה הוא מרכיב חשוב בכל אסטרטגיית שיווק דיגיטלית, מכיוון שהוא יכול לעזור לעסקים לייצר לידים, להמיר גולשים ללקוחות ולהניע מכירות ואינטראקציה. על ידי התמקדות במטרה ברורה, הצעת ערך ייחודית, עיצוב פשוט ונקי, קריאה ברורה לפעולה ואופטימיזציה לנייד תגיעו לדף נחיתה מקצועי שמספק תוצאות.

bottom of page