top of page
  • עופר ליכטמן

הקמת אתר Wix מקצועי - בואו נדבר עלויות

אתר אינטרנט הוא השקעה חשובה עבור כל עסק, וחיוני שנבין על מה אנחנו משלמים ולמה. הקמת אתר Wix הינה האופציה הנוחה והזולה ביותר להקמת אתר מקצועי, שיודע להפוך גולשים ללקוחות.


הקמת אתר מקצועי מצריכה שלושה תשלומים שונים מבעל האתר:


  1. עלות ראשונה: תשלום עבור עיצוב ופיתוח האתר. עלות זו מכסה את הזמן והמומחיות של צוות Wixart ביצירת אתר מותאם אישית העונה על הצרכים והמטרות של הלקוח. זה כולל ייעוץ ראשוני, איפיון מדוייק, איסוף מידע, עיצוב, פיתוח ובדיקה של האתר, וכל התיקונים הנדרשים. עלות זו משתנה בהתאם למורכבות הפרויקט ולצרכים הספציפיים של הלקוח.

  2. עלות שנייה: העלאת האתר לאוויר באמצעות תוכנית פרימיום של Wix. תוכניות הפרימיום נחלקות לתוכניות רגילות ולתוכניות "Business". באופן כללי, התוכניות הרגילות מתאימות לאתרים תדמיתיים ואילו תוכניות ה-"Business" מתאימות לאתרים מסחריים. בנוסף, תוכניות הפרימיום מאפשרות לבעל האתר לגשת לתכונות נוספות, להסיר פרסום Wix מהאתר שלו, ולקבל יותר שטח אחסון. תוכניות הפרימיום הרגילות מתחילה בכ-$13 לחודש, בעוד שתוכניות ה-"Business" מתחילה בכ-$23 לחודש. בשיחת האיפיון יבחרו בעל העסק ומפתח האתר את התוכנית הטובה ביותר המתאימה לצרכיו ולתקציבו.

  3. העלות השלישית שעל בעל האתר לשלם היא עבור הדומיין. הדומיין הוא כתובת האינטרנט של האתר והוא משולם ישירות לחברה הדומיינים. עלות זו יכולה להשתנות, אך בממוצע העלות היא כ-70 ש"ח לשנה. במידה והדומיין המבוקש הוא ישראלי כגון co.il, צריך לרכוש אותו בחברת דומיינים ולקשרו ל-Wix. במידה והדומיין הוא בינלאומי כגון com, ניתן לרכוש ישירות מ-Wix.


Wixart עיצוב ובניית אתרים. האופציה הזולה והמקצועית ביותר

בנוסף לשלוש העלויות העיקריות הללו, עשויות להיות עלויות נוספות בהתאם לפרויקט. לדוגמה, אם הלקוח רוצה להוסיף מערכת הזמנות או מכירת כרטיסים לאירועים, ייתכן שיהיה צורך לרכוש אפליקציות או תוספות נוספות.


יש לציין שעלויות עיצוב ופיתוח האתר הן תשלום חד פעמי ישירות לסטודיו Wixart ואילו תוכנית הפרימיום ועלויות הדומיין נמשכות ומחודשות מדי שנה.

bottom of page