top of page
  • עופר ליכטמן

חנויות ומערכות מסחר אלקטרוני ב-Wix - הכלים העוצמתיים למינוף העסק שלך!

בשנים האחרונות, ובמיוחד עקב תקופת הקורונה, מערך החנויות בפלטפורמת Wix עבר מהפכה של ממש וכיום חנויות Wix עומדות בשורה אחת עם פלטפורמות המסחר האלקטרוני המובילות בעולם. המערכת מאפשרת ליצור חנות מקוונת יפה ופונקציונלית בקלות רבה ובנוחות מקסימלית לבעל העסק. עם הממשק הידידותי ומערכת התכונות המקיפה והמתקדמת שלה, חנויות Wix מציעות מספר יתרונות וחוזקות שהופכים אותה לבחירה אידיאלית לעסקים המעוניינים לבסס נוכחות מקוונת.


החנות ב-Wix ניתנת להתאמה אישית רבה המאפשרת יצירת חנות מקוונת ייחודית ומושכת את העין המשקפת בצורה מושלמת את המותג והסגנון של העסק. כך ניתן להתאים את החנות כדי לענות על הצרכים והדרישות הספציפיות של קהל היעד.


Wixart בניית אתרים - חנויות ומערכות מסחר

מערך המסחר בפלטפורמת Wix מצויד בכלי מסחר אלקטרוני מתקדמים כדי לפתח ולמנף משמעותית את מאמצי המכירות של העסק. המערכת מאפשרת ניהול קל ופשוט של החנות, סליקה וקבלת תשלומים וכן מעקב איכותי ומקצועי אחר המכירות והאינטראקציות בזמן אמת. בנוסף, המערכת מודולרית וניתנת להרחבה ושינויים בקלות רבה ובצורה מיידית.


לצד החנויות המקוונות ב-Wix קיימות גם מערכות מסחר עוצמתיות נוספות כגון מערכת Booking מתקדמת המאפשרת רישום, קבלת תשלומים וניהול יומן לשירותים שונים (לדוגמה ניהול יומן מרפאה וכדו'), מערכת Events המאפשרת ניהול אירועים ומכירת כרטיסים, מערכת ניהול קורסים דיגיטלים ועוד.


כידוע, Wix הינה מערכת סגורה, וככזאת היא אחת הפלטפורמות המאובטחות ביותר בתחום. ב-Wix, נתוני הלקוחות מוגנים ברמה הגבוהה ביותר וכל מערך המסחר האלקטרוני מוגן מאיומי סייבר ופריצות.


על מנת שהחנות ומערכות המסחר הנוספות יוכלו לקבל תשלומים על גבי האתר, יש לחבר את האתר לחברת סליקה. בישראל קיימות מספר חברות סליקה שמתממשקות ישירות ל-Wix, ביניהן מקס עסקים, ישראכרט, ו-Grow ("משולם" לשעבר). בנוסף, מערכות Wix מתממשקות ישירות גם לתשלומי PayPal. תהליך הגדרת הסליקה פשוט, מהיר וידידותי, ומהווה בחירה מצוינת גם עבור בעלי עסקים חדשים בתחום המסחר האלקטרוני.


לסיכום, מערכות המסחר האלקטרוני של Wix מציעות מספר יתרונות וחוזקות שהופכים אותן לבחירה אידיאלית לעסקים בכל הגדלים. עם הממשק הידידותי למשתמש, אפשרויות עיצוב הניתנות להתאמה אישית, כלי מסחר מגוונים ואבטחה חסרת פשרות, Wix מספקת פתרון רב עוצמה וגמיש לעסקים המעוניינים לבסס נוכחות מקוונת ולהצליח בעולם הדיגיטלי.

bottom of page