top of page
  • עופר ליכטמן

מעגלי האבטחה המחמירים ביותר ב-Wix שמאפשרים לכם לישון בשקט

מערכת Wix הינה פלטפורמה מתקדמת ומובילה לעיצוב והקמת אתרים, חנויות ומערכות מסחר אלקטרוני, המציעה לעסקים דרך מאובטחת, קלה ונוחה לביסוס נוכחות מקוונת אשר הופכת גולשים ללקוחות. עם ההתמקדות בחוויית משתמש וקלות השימוש, Wix הפכה בשנים האחרונות לאחת הפלטפורמות הפופולריות ביותר לבנייה וניהול של חנויות מקוונות.


בהיותה פלטפורמת קוד-סגור, אחד היתרונות הבולטים של Wix הוא האבטחה המוגברת שהיא מספקת. Wix שמה את תחום האבטחה במקום הראשון וכתוצאה מכך הפלטפורמה עוברת ביקורת אבטחה בתדירות גבוהה כדי לזהות ולטפל בכל נקודות תורפה אפשרית. Wix עושה שימוש בטכניקות הצפנה מתקדמות כדי להגן על מידע רגיש, כולל נתונים פיננסיים, סיסמאות ומידע אישי. בנוסף, Wix מיישמת בקרות גישה קפדניות כדי להבטיח שרק לצוות מורשה ומצומצם תהיה גישה למידע ולמערכות רגישות.


בתחום אבטחת המסחר האלקטרוני, Wix מתממשקת עם חברות סליקה מובילות ומאובטחות בכל העולם כדי לספק דרך מאובטחת ונוחה ללקוחות לבצע תשלומים. כל העסקאות מעובדות באמצעות חיבורים מוצפנים, ומידע רגיש מאוחסן במרכזי נתונים מאובטחים תואמי PCI, מה שמבטיח שנתוני הלקוחות מוגנים ושהעסקאות המקוונות מאובטחות.


Wixart בניית אתרים - אבטחת מידע וחנויות

היבט חשוב נוסף של אבטחה מקוונת הוא פרטיות. Wix מחויבת להגן על פרטיות המשתמשים שלה ושל לקוחותיהם. הפלטפורמה מיישמת מדיניות פרטיות קפדנית, וכל הנתונים נאספים ונעשה בהם שימוש בהתאם למדיניות זו. בנוסף, Wix מציעה כלים חזקים לניהול והגנה על מידע אישי, המאפשרים לעסקים לשלוט בנתונים שהם אוספים, מאחסנים ומשתפים.


בנוסף לתכונות האבטחה הסטנדרטיות, Wix מציעה גם תהליך אימות דו-שלבי (Two-Step Verification) כדי לעזור למשתמשים להגן על החשבונות שלהם מפני גישה לא מורשית. תכונה זו דורשת מהמשתמשים להזין קוד שנשלח לטלפון או למייל שלהם בנוסף לסיסמה שלהם, דבר המוסיף שכבת אבטחה נוספת לתהליך הזיהוי. פיצ'ר זה מסייע למנוע מהאקרים וגורמים זדוניים אחרים לגשת לחשבונות Wix, גם אם הם השיגו את הסיסמה של המשתמש. תהליך האימות הדו-שלבי הוא אופציונלי, אך מומלץ מאוד למשתמשים שרוצים למקסם את האבטחה המקוונת שלהם.


לבסוף, יש לציין ש- Wix מספקת מספר משאבים ושירותי תמיכה כדי לעזור למשתמשים שלה להישאר מעודכנים לגבי איומי האבטחה האחרונים ושיטות העבודה המומלצות. כולל עדכוני אבטחה קבועים, התראות אבטחה וחומרים לימודיים בנושאים כמו הונאה מקוונת ופשעי סייבר. משאבים אלה עוזרים לעסקים להישאר מעודכנים ויזומים לגבי אבטחה מקוונת, ולנקוט בצעדים הדרושים כדי להגן על הנכסים המקוונים שלהם.


לסיכום, Wix היא פלטפורמה מאובטחת ביותר המספקת מספר תכונות אבטחה ושיטות עבודה מומלצות כדי לעזור לעסקים להגן על הנכסים המקוונים שלהם. החל מהצפנה ובקרות גישה ועד לשילוב עם חברות סליקה מהימנות ומדיניות פרטיות חזקה, Wix מספקת פלטפורמה מאובטחת, מקצועית וידידותית להקמה וניהול חנויות מקוונות ומערכות מסחר אלקטרוני.

bottom of page