top of page
  • עופר ליכטמן

מערך קוד VELO - כך בונים היום אתרים מתקדמים

מערך Wix Velo הינו פלטפורמה חדשה ומהפכנית המספקת סביבת פיתוח מקיפה וקלה לשימוש עבור מפתחי ומעצבי אתרים ב-Wix. המערך משלב בין עוצמה של טכנולוגיית קוד מתקדמת לבין ממשק Drag&Drop אינטואיטיבי, מה שהופך אותו לנגיש למגוון רחב יותר של משתמשים מאשר כלי פיתוח אינטרנט מסורתיים.


מדובר במערכת קידוד מבוססת Javascript המספקת למפתחים כלים מתקדמים לבניית פונקציונליות מותאמת אישית בתוך אתרי Wix. עם Wix Velo, מפתחים יכולים להוסיף קוד מותאם אישית ולעבוד עם מערכות Database מתקדמות, מה שמאפשר ליצור אתרים דינאמיים ברמה הגבוהה ביותר.


Wixart בניית אתרים - מערך Database

המערך מיועד למפתחים בכל הרמות, ממתחילים ועד מומחים. בין אם אתה רק מתחיל בפיתוח אתרים ובין אם אתה מפתח מנוסה, Wix Velo מספק את הכלים הדרושים לך כדי לבנות ולהשיק אתרים באיכות מקצועית במהירות ובקלות.


אחד החוזקות של Wix Velo הוא הרבגוניות שלו. עם היכולת לכלול קוד מותאם אישית, מפתחים יכולים לבנות ולשלב פונקציונליות מתקדמת, כגון דינאמיקה עיצובית, טפסים מותאמים אישית, מסדי נתונים, מערכות תשלום ועוד ועוד. המשמעות היא שמפתחים יכולים ליצור אתרים המותאמים לצרכים ולדרישות הספציפיות של בעל העסק.


יתרון גדול נוסף של המערך הוא קלות השימוש בו. באמצעות Velo, משתמשים יכולים ליצור ולהשיק אתרים ברמה גבוהה ומקצועית עם מעט או ללא ניסיון בקידוד. היתרון הזה מושג באמצעות שימוש בממשק חזותי, המאפשר למשתמשים להוסיף ולסדר אלמנטים, כגון טקסט, תמונות וסרטונים, בקלות. בנוסף, Wix Velo מספק מגוון תבניות ואלמנטים עיצוביים שמשתמשים יכולים להתאים אישית לצרכים הספציפיים שלהם - והכל מותאם להתאמות קוד בהתאמה אישית.


Wixart בניית אתרים - קוד VELO

לסיכום, Wix Velo הינו Game Changer בעולם של פיתוח ועיצוב אתרים. קלות השימוש, הגמישות ומערך התכונות המקיף שלו הופכים אותו לנגיש למגוון רחב יותר של משתמשים, ומותאם לכל קשת העסקים, מעסקים קטנים ועד ארגונים גדולים. Wix Velo היא בחירה מצוינת לפיתוח אתרים דינאמיים מותאמים אישית. בין אם מדובר בעסק קטן ובין אם עסק גדול ומורכב, Wix Velo מספק את הכלים הדרושים כדי לקחת את האתר לשלב הבא.

bottom of page